Home / Rybízákovy tipy / Jak začít den s dobrou náladou? 5+1 směšně jednoduchých tipů

Jak začít den s dobrou náladou? 5+1 směšně jednoduchých tipů

/

Oženete se každé ráno po budíku, protože zase řve nechutně brzy? Nebo posouváte zvonění, až pak stěží dobíháte autobus?
Vyzkoušejte jeden z tipů, které usnadní vstávání i nočním sovám.

Vstávejte dřív

Spánkové cykly trvají zhruba 90-120 minut a vy se přirozeně budíte na konci několikátého cyklu. Jenže když na vás budík zařve uprostřed, jste rozladění až hrůza. Zkuste si ho tedy nařídit o půlhodiny dřív nebo později…a pozorujte pár dní, jestli ten řvoucí stroj nebude najednou snesitelnější. Tip Rybízáku: Doporučujeme parádní knížku Proč spíme – budete překvapení, kolik zdravotních potíží se dá vyřešit tím, že zapadnete dřív do postele.

Těšte se na parádní snídani

Když vás ráno čeká pořádná dobrota, z postele se vykopete dřív! Ráno se můžete pořádně nacpat a třeba si dát i něco hříšnějšího, protože vás čeká celý den. Rychlou snídani nám zachraňují džemy z Farmy pod kaštanytubusy Mixit, který zařizuje Čechům příjemnější vstávání. Čokoládofilům doporučujeme müsli Čoko-ládování nebo ovesnou kaši Dolce Banana.

Rybízákovy recepty na luxusní snídaně:
Tropická ovesná snídaně s kokosem
Domácí granola s medem a ořechy
15minutové lívance s džemem

Stáhněte si budící aplikaci

Erebos bodne ve zkouškovém období, při sportovním nebo manažerském výkonu. Ochutnejte ho na Rybízáku za 49 Kč.

Svítící mobil, do kterého zíráte dlouho do noci, neprospívá dobrému spánku… ale vám ho i dokáže zlepšit. Stáhněte si aplikaci Sleep Cycle (pro Android i iOS) nebo českou Sleep as Android. Tyto šikovné appky vnímají vaše spánkové cykly a vzbudí vás tak, aby se trefily na jejich konec. Prostě nastavíte časový rozptyl, kdy byste zhruba potřebovali vstát, a appka se ozve, až budete připravení vstát pravou nohou. Srandu si užijete taky s českou verzí aplikace SpeakToSneeze – ta s vámi po ránu mluví, aniž byste něco ťukali do mobilu.

Bacha na kofein

Nedáte ani ránu bez kafe nebo energeťáku? My taky ne – na kávě z pražírny Petra Rajta ujíždíme už několik let! Jenže znáte to… jakmile přestane jedno kafe účinkovat, kopnete do sebe další. Když to pak s kafem přeženete, hluboký spánek se vám vyhne obloukem, takže se budíte den co den rozlámaní. Doporučujeme proto pít jedno dvě kávy denně (což náš Petr rozhodně nedodržuje)… a nebo zařadit nápoje, které kofein uvolňují postupně celý den! Nám se osvědčily Erebos elixíry od Martina a Matěje. Máme vyzkoušené, že nabuzuje bez poklesu energie, který je pro kafe/Redbull tak typický. Tip Rybízáku: Přečtěte si tipy Jak se nakopnout, když kafe nezabírá.

Začněte den diskotékou

Brutální pípání vám hezký start neudělá! Ať posloucháte Kabáty nebo Justina, nastavte si několik oblíbených písniček jako budíka. Takové budíky pak necháte hrát klidně tři minuty. Hity můžete střídat po dnech, abyste měli pestřejší rána a nechytli alergii na jeden song. Tip Rybízáka: Doporučujeme vypalovačky, které mají pomalý start. Nás z peřin účinně tahá Ain’t Nobody (Felix Jaehn), Perfect Strangers (Jonas Blue) nebo My Way (Calvin Harris).

+ trochu partnerského startu…

… a když už budete u té společné snídaně, doporučujeme začít den jak jinak než sexem! Aktivita zůstává spíš na ranním skřivanovi, zatímco ospalou sovu proberou až vyvolané hormony a lehký pohyb. Do práce ale pak oba dorazíte s úsměvem od ucha k uchu. 😉